من در میان اهالی زمین

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ق.ظ

خوش آمد گویی به خودم

سلام دوستان

خیلی خوشحالم که به جمع شما پیوستم    

این اولین پستیه که اینجانب میگذارم و چه بسا خرسند هم میشوم که مرا دنبال کنید
 

خلاصه اومدم که بمونم البته اگه اجازه بدین

پیشاپیش دوستتان خواهم داشت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
مهربان ایرانی

نظرات  (۲)

خخخخ سلام مهربان جون

البته که ماهم خوشحالیم به جمع ما پیوستی

خوشحال میشم به من سربزنی و همدیگرو دنبال یا لینک کنیم
پاسخ:
سلام عزیزم
خیلی ممنون من همین الان صله رحم رو بجا آوردم:))
مهربان جون من یه وب دیگه هم دارم اگه خواستی اونم لینک کن..چون خیلییی خوبه

Love90.blog.ir..من و شما
پاسخ:
لینک شدی عزیزم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی