من در میان اهالی زمین

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

یه امتحان سخت و من...


در حال حاضر دارم فکر میکنم از کجا شروع کنم که حفظ آبرو هم کرده باشم
به هرحال من قراره اینجا برم و بیام جلو شما زشته خوووو
   
جونم واستون بگه ما رفتیم کلاس آموزش رانندگی اسم نوشتیم...
در خیال خوش ما
اینگونه افکاری پر میزد که میرم و یک ماهه گواهی نامه رو میگیرم میام میندازم
جلووو خانواده که کیف کنن


ولی خب بنده امتحان آیین نامه رو رد شدم
در واقع مقصر اصلی اموزشگاه بود که سوالات امتحان رو از کتاب قبلی  که داشتن در اختیار ما قرار دادن
وگرنه من همون بار اول قبول بودم

 خلاصه بنده با 5غلط وارد دوره جدیدی از مسابقات آیین نامه شدمشکلک های شباهنگShabahang
از اونجایی که در امتحان اول رو دست خورده بودم با خودم گفتم امتحان بعدی رو از همون کتابی که سوال داده بودن میخونم
دیگه کتاب خودم رو نخوندم و راهی جلسه امتحان شدم

  جونم واستون بگه وارد سالن که شدم کلی هنرجوی جدید اومده بود که برای بار اول میخواستن امتحان بدن
این رئیس اموزشگاه هم آبروی ما رو برد دم و دقیق هی میگفت کیا بار اولشون نیست واسه امتحان دادن دستا بالا

یه پسر هم از من خوشش اومده بود البته فکر میکنم، دیگه اونقدر این رئیس اموزشگاه مارو تابلو
کرد حتما پیش خودش گفته این که تنبله نمیخوامش

البته من فقط تنها بار دومم نبود دوستانی دیگه ای هم بودن که برای بارپنجم اومده بودن در واقع سنگ پاهای
مجلس دوستان دیگری بودن با اعتماد به سقف

خلاصه امتحان شروع شد وبنده سکته رو از دم زدم چرااااااااااااااااااااچون سوالات از کتاب خودم بود
که نخونده بودم

بله هرکی برگه رو تحویل میداد میگفت خراب کردم در آخر هم گفت بشینید صدامیکنم هیچی دیگه بنده که میدونستم اوفتادم
موجی از استرس وارد بدنم شد

بله دیگه جونم واستون بگه لحظه موعد فرا رسید و سرهنگ محترم عرض کردن اسم کسایی که میخونم قبول نشدن پس
میتونن برن هیچی دیگه جمله ی معروف زنگ ها برای که به صدا در می آیند تبدیل شده بود صدا این قلب ها برای چه به صدا
در می آید
و شروع کرد به خوندن اسم هنرجوها و تعداد غلط هایی که داشتن به جان خودم تا قبل از اینکه اسامی رو
بخونه مشکلم قبول نشدنم بود ولی بعد از خوندن اس
امی و تعداد غلط هاشون که باعث خنده ی بقیه شده بود گفت به جهنم
که قبول نشدم فقط غلطم زیاد نباشن که آبروم بره
به جان شما اوضاع خیلی بد بود فکر کنید طرف از 30تا سوال 16 غلط داشت
و اسم هرکی رو میخوند یکی از یکی افتضاح تر بود شما جای من بودید چه حالی بهتون دست میداد خووووو
شکلک های شباهنگShabahang
خوشبختانه یا متاسفانه خیلی نگذشت که اسم من هم خونده شد چندبار اسمم رو صدا کرد تا بلند شدم راستش قفل شده بودم

اما خب بخیر گذشت چون باز5تاغلط بیشتر نداشتم یعنی وقتی اسم منو خوند من کمترین تعداد غلط رو داشتم می بیند تورو
خدااااااااا دارم پز غلط هامو میدم
تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدقبول که نمیشم پز بدم اما رد شدنم هم خداییش با افتخار بود
هیچی دیگه جونم واستون بگه اولش خیلی ناراحت بودم نیست خیلی خونده بودم
واسه همین، ولی بعدش زدم
تو خط بیخیالی حالا هم بسیار خوشحال و شادکام هستم
  حالا هم تصمیم گرفتم جدی بشینم بخونم هر طور شده
قبول بشم موندم این که اوضاع آیین نامه ی ماست خوده آموزش رانندگی رو قرار چند بار امتحان بدم
شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه
شنیدید میگن بخت یارو رو بستن بنظرم یکی بخت گواهی نامه ی منو بسته آخه هرچی دوتاچهارتا میکنم جور در
نمیاد که قبول نشم
اگه بفهمم کار کیه پدرشو درمیارم شک ندارم جادو جنبل کردن منووووووووو
خب دوستان اینم از اوضاع من ،حالا نتیجه میگیرم که.......
پایانش رو باز گذاشتم خودتون تصمیم بگیرید مثل کلید اسرار
شـ ـکلـک هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه
   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
مهربان ایرانی

نظرات  (۲)

نگران نباش آجی مهربون

من مطمئنم که تو قبول میشی از ته قلبم به تو ایمان دارم

یه یاعلی بگو برو جلو منتظرم که بگی قبول شدم...

یاعلی مدد
پاسخ:
مرسی الی عزیزم واقعا انرژی گرفتم:)
حتما قبول میشم قول میدم:)
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۵ mahdi salmaninejad
جالب بود
پاسخ:
آره واسه خودم هم جالبه:D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی